Gastronomia Zogu

 
 
Jag har ju en del utbildning inom storkök och restaurang, har jobbat en del inom det.
Samt att jag har en stor Hobby inom matlagning och bakning.
Därför vill jag tipsa er om denna sida, samt ge er förslag på saker som jag skulle vilja köpa och har använt i mitt arbete :)
 
Länk till produkterna finns under bilden :)
 
 20 liter rostfri skål kapacitet.
Kraftig växellåda.
Inkluderar spade / visp / deg krok.
Maskin med säkerhet och enkel användning.
3 hastigheter 220 Volt
Idealisk för mosad potatis, kakmix, vispgrädde och medel mix deg.
Mått: 540 x 530 x 820 mm
Vikt: 79 kg
 

Produktbeskrivning

435 x 195 x 365 mm
inklusive 1  glaskanna
Bryggtid: 1,8 liter / 5 min
Kapacitet: upp till 100 koppar / timme
filterpapper: 90/250mm
2100W, 230V
Nettovikt: 6,2 kg

Det finns så himla mycket saker på denna sida som jag skulle vilj visa er!
Men detta inlägg skulle bli så himla långt!
Så därför skulle jag vilja att ni kollar på denna sida, det finns mycket braa saker, och det finns en hel del saker som jag har använt mig av i mitt arbete! Jag rekommenderas sakerna stort!
 
 

Länktext
I sammarbete med http://gastrozogu.se/
 
 


Kommentarer
Postat av: Jessica Högberg

finns så himla många bra saker inom restaurang.

Svar: Ja det gör ju verkligen det! :) Älskar det!
Jossan

2017-08-31 @ 22:08:13
URL: http://lchftrollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: