Jag blir tokig....

Läkaren har såklart inte ringt till min chef än!
Nu är jag så himla irriterad och jag kommer att skriva ett mejl eller ett brev
till vårdcentralen och berätta att jag inte alls tycker detta är okej!
 
Jag vet inte alls hur något kommer att bli, och det verkar 
inte min chef heller veta!
 
Så nu är jag så grymt ledsen, förbannad och besviken på allt!
 
Jag vet inte varför jag skriver detta alls, men det är för att jag inte
alls vet vad jag ska göra, och ilskan i mig blir bara större och större 
så jag vet inte alls vart jag ska ta vägen, jag måste få ur mig allt negativt!
 
 


Kommentarer
Postat av: Jessica Högberg

Skriv av dej bara!

Svar: Tack! Det behövs, och när man inte får några svar på något så är det jobbigt!
Jossan

2017-08-28 @ 14:43:33
URL: http://lchftrollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: