Aloe Vera profukter

Jag har som sagt använt mig av en del olika Aloe vera produkter
under en lång tid. Och därför skulle jag vilja 
erbjuda er och visa er dessa produkter!
 
Då det är bra produkter och det finns en hel del människor som
använder dessa sidor. Jag kommer att länka sidor till er
där ni kan läsa själva. :)
 
 
 
 
Det bästa du kan använda vid skada, värk, ryggont, ryggskott m.m. enligt mig i allafall.
Denna kräm är så himla bra och den går verkligen genom djupet.
Denna var verkligen min räddare i nöden när jag bl.a var gravid!
 
 
Är det någon som har provat detta underbara läppcerat?
Det bästa är att det innehåller både Aloe Vera och Bivax!
Samt att de säljs i storpack!
 
Funkar även på torra ställen på kroppen, ska även funka på insektsbet, men det har jag ej provat än :)
 
 
 
 
 
 
Denna dryck har jag använt till och från under en längre tid.
Då jag hade en vän som drack denna dryck när jag var yngre, och 
mådde bättre i sin kropp. Jag ska försöka intervjuva henne och berätta om henne på min blogg.
Men denna dryck är väldigt bra för kroppen.
Och jag rekommendera denna!
 
 
Är ni intresserade av produkter inom Aloe vera, så kommentera gärna.
För jag kommer att berätta mer för er, och jag kan hjälpa er att beställa dessa produkter!
 
Mycket fler produkter finns på http://www.myaloevera.se/aloe/sv/shop


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: