En ny vecka är här!

 
 
Tiden går fort och det har redan hunnit att bli Måndag V. 39.
Vart dessa 38 veckor som har varit på detta år har tagit vägen, 
det är en sak som jag undrar!
 
Detta år har gått så himla fort!
 
 
Här hemma så håller jag på med lite fix både inne och på gården.
Ska ta och åka till återvinningen och kasta en massa glasflaskor,
samt att jag ska till affären och panta lite burkar!
 
Lite saker som jag och Helmer ska roa oss med
innan det är dags att hämta Jessica för en liten sen lunch på Burger King,
och efter det så ska min älskade son åka hem till sin pappa!
 
Veckorna går så himla fort, då han är hos mig!
 
 
 
Mammas lilla superman!
 
 
Jag kommer att skriva mer om min framtid, 
och vad som kommer att hända!
Har ju sagt att jag ska göra det i flera dagar nu!
Men tiden har inte funnits!
 
Men i eftermiddag/kväll så ska jag skriva allt i ett inlägg.
 
För ikväll så är jag hemma själv, då Helmer åker som sagt till din pappa
och Anders min älskling ska jobba!
 
Ska även skriva och berätta om veckans planer! :)
 
Nu ska jag fotsätta att plocka undan lite,
innan det är dags för en dusch :)
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: