När de tänker på mig❤



Jag är så himla glad över mina presenter
På min födelsedag ❤❤❤

Jag fick 
 🌸 Presentkort på sälen bygg och järn av min svärmor och Anders syskon 😊
🌸 En massagematta av min älskade Anders, som jag dock ej har fått än 😊
🌸 En skrivare man kan göra en massa olika saker med, speciellt via mobilen det fick jag av min mamma (plus eltandborste av min mor) lillebror och P-G😊
🌸 En skruvdragare/borrmaskin av min storasyster, storebror och deras pappa med familjer 😊
🌸 En kaffebryggare med timer av mina grannar 😊
🌸 Presentkort HM från min mormor och morfar, moster och morbror med familjer 😊
🌸 Ett jättefint armband av min farbror och hans fru 😊
🌸 Ett set med armband och örhängen plus presentkort på hm från Lukas (Anders son) och hans flickvän Emelle😊
🌸 En jacka från min vän Jessica 😊
🌸 Ett presentkort på spabehandling av min vän Julia 😊
🌸 Ett presentkort där jag fick välja själv på ställe valde netonnet av min vän Madeleine, hennes mamma och hennes syskon 😊
🌸 Ett presentkort på spabehandling av mina och Anders vänner😊
🌸 En jättefin spegel med ram plus en sminkväska av mina vänner Lena och Pedro 😊
🌸 En jättefin ljuslykta med ljus av min vän Angelica och hennes familj 😊
🌸 En jättefin fönsterlsmps av mina kära "källinger" 😊
🌸 Pengar av min vän Evelina och hela hennes familj 😊

🌸 Så fick jag en massa blommor 😊

Jag tror att jag kom Ihåg allt, kan finnas något som jag har glömt då ber jag om ursäkt 😊




Fint mitt hår matchar draperiet bakom 😂😂




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: