Ett svårt beslut!

Som jag skrev här innan idag så tog
jag ett jobbigt beslut i Fredags....
 
Jag och min sambo, kom överrens om att vi 
har alledels för många hundar just nu.
Våran minsta, min Hilda får inte den tid hon behöver av oss.
Anders har inte tiden att jaga in henne heller.
 
Hilda blir 1 år nu i början av Februari, så hon är en unghund.
Det är nu hon behöver tid och uppmärksamhet.
 
Något som vi som sagt inte har.
 
Så vi bestämde oss för för att vi skulle försöka se om det fanns någon
som kunde ta hand om henne.
 
 
 
Jag la ut en annons på en fb sida som handlar om jakthundar.
 
Det tog en 20 minuter så ringde en vän till mig,
och sa att han gärna kunde ta henne.
Så han kom i Lördags och hämtade henne.
Han ska få prova och se så det går bra där hemma,
då han även har hund sedan tidigare.
 
Som det verkar går det jättebra än så länge! :)
 
 
 
Men det känns alls i hjärtat,
Hilda är världens gosigaste hund!
Men vi fick ta detta beslut då det är bäst för henne!
 
Det bästa är att min vän bor i Lima, precis bredvid min mamma.
Så jag kan åka och träffa henne när jag vill :)
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: