Fredag och snart helg!

Då var det Fredag och snart helg!
 
Helgen är snart här och egentligen så ska jag ha
en ledig helg, men jag har tagit på mig extra arbete.
 
Så inatt ska jag jobba och på söndag natt.
 
Skönt med extra pengar, dock så får jag  dom inte förens på nästan lönen.
Men mer pengar då, så det ska bli skönt!
 
Nu sitter jag vid köksbordet,
ska gå igenom skolan lite grann.
Har dock inget internet längre, då  de andra i hushållet har gjort slut 
på mitt internet.... arg...
 
Så använder mig av internetet från telefonen,
och det går så himla segt!
 
Men ska försöka komma in på skolan och få klart lite arbeten...
 

Har inte så mycket att skriva om egentligen,
då jag bara sover och jobbar kan man säga..
Det är det min ledighetsvecka har gått ut på.
 
 
 
Önskar att jag hade haft en bättre kamera på min dator...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: