Go kväll.

Som rubriken lyder så är det kväll nu.
Mörket finns där utanför fönstret.
Graderna är nere på minus 22,3 nu.
Tycker inte om denna kyla!
 
 
Här sitter jag nyduschad, med två smörgåsar och en tekopp.
Sitter och laddar upp för en natt på jobbet!
Om en timme är det dags att åka till jobbet, för att spendera natten där.
 
Hur gick det förr idag med bil och träff med Julia.
Jo det började inte alls bra!
Bilen startade inte!
Så batteriet fick sättas på laddning, och motorvärmaren fick kopplas in.
Så nu har den stått med motorvärmaren i, sedan Anders åkte på jobb.
Bilen ska funka iallfall, så jag hoppas att den gör det nu också!
 
Så träffen med Julia kändes mörk, 
men hon kom och hämtade oss, så det blev en mysig lunch 
med Jullan och Helmer.
 
Då min bil som sagt inte ville funka, och Helmer skulle till min mamma
pga att jag ska jobba. Är ca 4 mil till min mamma.
Så fick mamma komma till utsättning och komma och hämta Helmer.
Gjorde inte mamma så mycket, samt att hennes hund Asko,
fick leka av sig lite med våra hundar,
innan det var dags för dom att åka hem igen.
 
Så nu kan jag säga att det är väldigt tyst här hemma,
ingen Helmer, ingen Anders och hundarna ligger och sover.
Så det är bara jag, radion och min tekopp som är "vakna" :
 
Nu ska jag ta och göra mig klar inför natten,
så ni får ha en fin kväll alla! :D
 
 


Kommentarer
Postat av: Matilda Berlin

Men alltså FYYYYY vad kallt!! Förstår att du inte är ett fan av den kylan! Kram <3

Svar: Nej det är inte alls kul med denna kyla! Inget funkar, man kan inte vara ute alls. Hundarna kan inte vara ute.. Tycker inte om kyla!
JossanHaugen

2018-01-11 @ 08:22:34
URL: http://matildaberlin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: