Mitt i veckan

(Bilden är lånad)
 
Då har vi kommit till Onsdag!
Snart har denna vecka gått, det går så himla fort!
 
Bilden ovan vissar vad som händer här, det är morgon ( eller rättare sagt förmiddag)
Kaffet intas med stor mängd, och kylan visas på termometern.
 
 
Ändå om jag bor i Sälen och är van med snö och kyla.
Så tycker jag inte att denna tempratur ute är helt okej.
Är alldeles för kallt, man kan ju inte göra något ute.
Är för kallt för att ens vara ute!
 
Vad har vi för planer idag då?
 
Tanken är att vi (jag och Helmer) ska åka
in till byn för att träffa Julia på hennes lunchrast.
Så vid 12 så är tanken att vi ska vara inne i Sälen.
Om nu bilen kommer att starta, det var ju en annan fråga...
En fika är inplanerad!
 
Efter vi har träffat Julia så ska jag skjutsa Helmer, till min mamma.
Han ska vara där då jag ska jobba inatt.
Han är så glad dessa få dagar han får åka till hans mormor,
så får han även vara på dagis dessa dagar.
Så Helmer är riktigt glad!
 
Eftermiddagen så ska jag hem och ta det lugnt, försöka sova lite.
För natten ska jag spendera på jobbet,
en jobbnatt väntar så det ska bli kul!
 
Halsen och förkylningen är inte helt okej, men vi kör på ändå!
 
 
 
Ska försöka ha med mig något handarbete eller liknande på jobbet ikväll, så jag har
något att göra under natten.
Har lovat Jessica en mössa, så kanske ska göra den klart under natten! :)
 
 
Ser ut som att det kommer att bli en fin dag ute trots kylan!
(Men vad gör det egentligen då man ändå inte kan vara ute)
 
Nu så ska jag dricka upp mitt kaffe, sen så ska jag packa en väsa med kläder och 
varmare kläder som Helmer ska med sig till Mamma.
Så ska jag försöka att starta bilen, duscha och sist men inte minst försöka ta mig in till Sälen. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: