Några enkla frågor och funderingar.




1. Vad gör du om 15 år?

- Om 15 år så hoppas jag att jag iallafall har minst ett barn till. Att jag är utbildad till något som jag arbetar med. Jag har en önskan att jobba som sjuksköterska men även att öppna ett eget fik. Så jag hoppas att några av dessa önskningar kommer att ske.

2. Om du skulle förlora ett av dina fem sinnen, vilket sinne hade du då valt?

- Lukten är nog ett sinne som jag hade förlorat först om jag fick bestämma.

3. Vad inspirerar dig mest?

- Min mamma! ❤ Min mamma är min stora inspiration i livet! Hon har varit så stark genom allt hon har varit med om. Hon står ut med allt, klarar av allt! Min mamma är bäst!

4. Hur balanserar du privatlivet, personlig tid och bloggen?

- Personlig tid för mig är bloggen! Det är då När jag har egen tid som jag kan sitta och blogga och bara vara. När det gäller jobb, mammalivet, möten, blogg m.m. Så är planering något som är väldigt viktigt för mig. Bara jag ska städa hemma, så måste jag planera och skriva listor! Listor är mitt liv, annars så skulle jag aldrig funka!

5. Om du hade haft en superkraft, vilken skulle det i så fall vara?

- Att kunna klona mig, så jag skulle kunna vara på 2 eller 3 ställe samtidigt. 😁

6. Skulle du hellre vakna upp varje dag med perfekt smink eller perfekt hår för resten av ditt liv?

- Jag skulle helst vakna upp med det perfekta sminket. I min vardag är ändå håret uppsatt i en dålig knut på huvudet.

7. Vad är ditt drömjobb?

- Jag har två, barnmorska eller ägarinnan av ett café 😁

8. Hur skulle du beskriva din stil?

- Min stil, hmm jag har ingen direkt stil. Klär mig i mycket svart, till fest är det gärna lite bling bling och till vardag mjukisbyxor om jag är hemma 😊

9. Vilket är ditt favoritkonto på Instagram?

- ANKPUNG helt enkelt!

10. Med två ord eller mindre - hur skulle du beskriva din humor?

- DÅLIG!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: