Jobb, jobb, jobb

De senaste dagarna har bestått av att jobba känns det som!
 
Har haft jobb saker i 10 dagar i rad nu!
8 Dagar med jobb, 1 dag med möte och 1 dag med kurs!
Så nu är jag så glad över att jag är ledig i
2 hela nätter innan det väntas jobb igen!
 
 
 
 
Skulle försöka att plantera lite blommor idag,
men det blåser som bara den här.
Så allt flög åt tusan, så får försöka lite senare, jag hoppas att det ger sig lite med blåsten.
 
 
 
Helme har åkt till sin pappa igen, men nästa gång han kommer så blir han hos mig
i 2 veckor, så det ska bli jättehärligt!
Denna vecka ha mest bestått av bad för Helmer.
Han älska att bada, och det har varit perfekt nu när det har varit så varmt!
 
 
 
 
Annars så är det faktiskt väldigt bra med mig!
Jag njuter av livet, och ser fram emot min lilla semester!
 
Ikväll så ska jag tvätta, baka bullar och kolla på serier.
 
Hoppas att det är bra med er andra!
Jag ska försöka skriva lite mer senare :)
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: