Dina must haves – Vilka saker klarar du dig inte utan just nu?

Jag har lite olika saker som jag inte kan vara utan.
Men här kommer de i lite nummer ordning. :)
 
  • HELMER - MIN ÄLSKADE SON SOM JAG ÄLSKAR ÖVER ALLT!
  • Cigg - Min största bov, jag måste ju röka varje dag för ens funka, så det är en stpr last för mig......
  • Energidricka, typ MONSTER BLÅ, är en stor last för mig. Är riktigt jobbigt, kan knappt åka bil utan denna jävla dricka....
  • BAKA- Jag Måste baka varje vecka för att orka med livet, baka gör mig lugn. Baka är min terapi! Jag skulle inte klara av mitt liv utan att baka. 
  • SIST MEN INTE MINST - Känns lite dumt att skriva det här, men det är så jag är, jag älskar sex! Och jag behöver det att funka! SÅ det är en sak som jag MÅSTE ha!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: