Kaffe är bra gott!



Sitter här i soffan och dricker kaffe och kollar på lite tv, ovant för mig att bara sitta ner såhär i soffan och kolla på tv 😂

Kliar i mina fingrar, har ett sug på att baka, men ja jag kan inte göra det direkt.... suck...


Sitter också och väntar på att jag ska få sms om att mina paket har kommit till Sälen. Står att de ska komma Idag, så jag hoppas att dom gör det 😊

Idag blir det finmiddag, stuvade makaroner och fläsk 😂😂 gott och enkelt!

Sen ikväll så ska jag ta hand om det tråkiga..
Betala räkningar....
Ångesten varje månad!
Eller vad tycker ni???


Hoppas att ni får en fin tisdag 😊


Kommentarer
Postat av: Sara

Hej, kan du inte skriva om lite mer privata saker som händer i ditt liv? lite om vad det ar frö rättegång du var på och vad du har varit med om?

Svar: Tack för din synpunkt 😊 det ska jag absolut göra, jag har lite idéer jag har tänkt skriva om 😊 Just nu så går det väldigt segt när jag skriver då jag bara har en hand att skriva med. Men det kommer att komma 😊
JossanHaugen

2018-02-27 @ 16:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: