Lördag och fix!



Igår så hade jag o Helmer en myskväll till talang! ❤

Jag dukade upp vardagsrumsbordet med lite chips, choklad och Cola för att vi alla skulle mysa till Talang, ha en liten familjekväll 😊
Precis när Talang skulle börja, så fick Anders ett larm så han fick åka.
Ett hus brann uppe på Lindvallen så han fick spendera flera timmar där... 
Som tur va så var det inga människor i huset, men allt brann ner.
Anders jobbar som deltidsbrandman..

Så jag och Helmer myste själva, och det slutade med att Helmer somnade i soffan och lika jag 😁



Nu så håller jag på och kokar fläsklägg och ska göra rotmos. Det blir våran middag här hemma ikväll 😊

Samt att jag ska fixa lite med saker till mitt kalas, samt att jag borde plugga lite mer... 
Har så himla mycket i huvudet just nu!

🌸 Tipspromenad och andra lekar måste förberedas
🌸 Fixa naglar
🌸 Färga håret
🌸 Plugga
🌸 Fixa ljuslyktorna


Så detta ska jag försöka att fixa med ikväll😊

Vad för ni denna Lördag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: