Ny vecka och jag är ledig.

Jag startar denna eftermiddag med att vara ledig! 😁👍


Gick av mitt 9 av 9 arbetspass i morse,
Så efter att ha sovit några timmar och umgås med min son Helmer.
Så är jag nu hemma och kan slappna av på riktigt. Kan säga att i morse när kortet togs så var jag skapligt trött. 
90h jobb på knappt 2 veckor, med 100% plugg på sidan om och krångel på hemmaplan.
Så är jag jävligt nöjd över att jag klarade av detta!


Ikväll så ska jag tvätta, plugga och baka lite tårtbottnar som jag ska frysa in 😊

Tråkiga saker som att betala räkningar och rengöra ugnen ska också göras.

Så ja att vara helt ledig det dukar inte riktigt i min värld. Men vad gör det egentligen!
Jag verkar ju funka i kropp och knopp när jag har en massa bollar i luften 😁

Hoppas att ni har haft en fin Måndag på denna nya vecka 😊


Kommentarer
Postat av: Ida L

Vad är det som har hänt? <3

Svar: Det har hänt mycket den senaste tiden...
JossanHaugen

2018-01-30 @ 11:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: