Godmorgon!

 
Tisdagsmorgon är här,
och jag har ej mammavecka längre.
Veckorna med Helmer går så himla fort, så jag hinner inte riktigt med!
 
Igår kväll så jobbade jag några timmar extra på Fjällbacken,
min  gamla avdelning på jobbet.
Det gick väldigt bra, men om jag ska vara härlig så är jag inte alls sugen på
att jobba där jämt, så jag hoppas att jag får fortsätta med mina nätter.
Så vi får väl se hur det kommer att bli i framtiden!
 
Just nu sitter jag och dricker lite kaffe,
och äter lite fil med flingor!
 
Har inga direkta planer idag på dagen.
Men efter klockan 15 så ska jag hämta hem Jessica från jobbet, 
så ska jag spendera kvällen hemma hos henne.
Så det ska bli riktigt trevligt"
Det var längesen vi gjorde något tillsammans, så det ser jag fram emot!
 
Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och äta upp min fil.
Så  kan denna dag starta ordentligen sen!
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: