Snart 1 år sedan

Snart är det 1 år sedan.... 1 år sedan jag bestämde mig, ett år sedan jag sprang för mitt liv till min bästa vän Jessica Lindqvist. Ett år sedan jag fick nog, ett år sedan jag inte kunde dölja blåmärkerna. Ett år sedan jag bestämde mig för att inte leva i ett destruktivt förhållande. Ett år sedan jag sa till Jessica att nu ringer jag polisen. Ett år sedan min mamma och min familj fick andas lugnt igen, ett år sedan mammas rädsla för att hitta mig död  någonstans försvann. Jag har snart levt ett pr i frihet! Detta år har varit tufft, jag har/och jag även gör, lever i orolighet, ångest, ilska. Detta har varit ett tufft år. Och helt ärligt så har Jag och även ibland så mår jag skit! Men jag är så glad att jag har träffat Anders! Som stöttar mig i allt!



Kommentarer
Postat av: Natalia Richardson

Kram detta året blir lättare hoppas vi.

Svar: Ja jag hoppas allt å det :)
Jossan

2017-10-20 @ 23:10:01
URL: http://nathalias.blogg.se/nattisnyaliv/
Postat av: Anonym

Uppdatera oftare!! Kram

Svar: Nu är jag igång igen! :)
Jossan

2017-10-25 @ 10:53:35
Postat av: Anonym

Uppdatera oftare!! Kram

2017-10-25 @ 10:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: