Hej på er!

Tänkte att jag skulle skriva hur min arbetshelg gick.
Jag har som sagt börjat att arbeta igen efter ca 3,5 månader.
Jobbade 4 timamr och 45 minuter i fredags, jobbade 16,15-21,00.
Det gick ganska bra, men de senaste 2 timmarna var tuffa, ont och värken upptod.
 
 
 
Igår alltså Lördag så jobbade jag 5 timmar 16-21,00.
Igår var det en lugn kväll, kvällarna brukar oftast vara lite lugnare än dagarna.
Men efter 1,5 timme igår på jobbet, så började det värka som bara den!
Satt mig ner med de boende och pratade med dom, samtidigt försökte jag
ta upp foten i högläge, för att avlasta lite och tänkte att foten skulle bli bättre.
 
 
 
men igår så var det hemskt, ändå om jag hade en underbar kollega,
som förstod att jag hade det ont, och jag fick inte göra de värsta sakerna
utan ändå ta det ganska lugnt.
Så var foten helt paj!
Jag hade så ont i foten, så varje möjlighet jag fick, då ingen annan såg, 
så kom en tår fram, för jag visste inte hur jag skulle lösa allt.
Käkade värktabletter men inget blev bättre  ändå!
(För att jag åt värktabletter så har min mage varit skit idag! Har varit på toaletten 6 ggr idag pga lös mage)
 
 
Skulle även Hämta Helmer i Lima hos min mamma igår efter jobbet, så det blev en 
resa på ca 7 mil igår efter jobet, och jag grät hela vägen för jag hade så ont i foten!
 
Så hur jag ska kunna börja arbeta 75% med 8 timamrs pass från tisdag
ska bli intressant att se, då jag som sagt inte ens klarar av 5 timmar..
 
Jag har skrivit till vårdcentralen så jag hoppas att de hör av sig imorgon,
för detta klarar jag inte av.
 
 
 
Foten är svullen, fotknölen där mitt skadade ledband sitter är stor som bara den.
Foten gör fortfarande ont idag!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: