En ledig dag!

Det blev inte många timmars sömn idag heller, hostan tog över så jag orkade inte ligga kvar i sängen. Var lika bra att gå upp och försöka göra något av dagen 😊


Det är riktigt fint här i skogarna nu, vi har mycket snö och det är härligt med en riktig vinter 😊❄❄❄❄

Älsklingen bjöd på lunch idag, så det var härligt att slippa laga mat. Blev en härlig lunch på Wasa 😊



Blev även att hämta ett paket från lyko innan det var dags att åka hemåt. Så ikväll så ska jag fixa med lite naglar är tanken om jag nu orkar 😊




Nu ska jag kolla på en film ett tag, måste vila mig lite känner art förkylningen håller på och bryter ut mer och mer. Så nu blir det lite vila, innan naglar och tvätt ska fixas 😊

Hoppas att ni alla har haft en fin dag 🌹

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: