Onsdag och lill-lördag!

Idag så har jag och min älskling Anders varit till Lima en sväng.
 
Vi började dagen med att Anders var ute i skogen 
och släppte hundarna, så de fick träna inför jakten :)
 
 
 
När han kom hem så blev det att göra oss i ordning,
för att åka in till Sälens by för lite lunch.
Blev en god Nachotallrik på Bullans :)
Mysigt att göra något tillsammans! :) <3
 
Efter det så blev det som sagt en tur till Lima.
Väntade in min mor, som va ute i skogen med hennes hundvalp Asko, 
som vi även brukar ha här ibland :)
Där det även blev lite kaffe ute på trappen.
 
 
 
Vi har fixat till i mammas husvagn,
som vi nu har tagit hand om och står här på gården.
Vi ska låna den under ett tag, och fixa till den så kommer vi eventuellt att köpa den av min mamma :)
 
Så vi har varit i Lima under dagen, och fixat tillsammans med min mor :)
 
Nu är vi hemma och här har jag kokat potatis som
ska vara till kvällens middag.
Ikväll så väntas langos :)
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: