Fullt upp igår Måndag och även idag.




Igår så hade vi frisör tema hemma.
Helmer älskar att leka frisör, att hålla på med mitt hår men även sitt egna.
Mitt i allt så ville han klippa sig, så sagt och gjort, jag tog fram saxen.
Och Helmer fick en kortare, och coolare frisyr enligt han själv 😁👍


Sen så var det dags för Lilleman att åka till sin pappa och farmor, där han nu kommer att vara en vecka 😊

Jag har jobbat inatt.
Så är rätt så trött just nu, då jag var vaken över 24 timmar innan det var dags för att få lägga sig imorse💤💤💤💤

Solen lyser som bara den där ute,
Synd att sova bort denna dag!
Men upp skulle jag för just nu sitter jag
På vårdcentralen då jag ska till psykologen 😊

Efter detta så blir det lite mat med sambon,
Så ska vi åka till Lima och min mamma en sväng 😊



Hoppas att ni får en fin dag! ❤



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: