Det blir mildare!

Som rubriken lyder så har det blivit mildare ute!
Minus 14 är det ute nu, så det går åt rätt väg :)
Nu kan man iallafall vara ute ett tag!
 
 
Hittade denna bild på mig och Helmer från förra året (eller ja 2016) då han fyllde 3 år.
Min älskade son!
Han är det bästa som finns på denna jord!
Han med alla bra kommentarer till allt, han som är snäll och givmild.
Han som är mammas gofis!
 

Jag som tänkte jag skulle passa på och sova
så länge som jag kunde idag.
Men det gick inte, klockan 12 så var jag vaken.
Får lägga mig ett tag till sedan!
 
Saker som jag ska göra innan jobbet idag förhoppningsvis!
 
 
 
Så nu ska jag fortsätta med att göra kalrt dillköttet så vi kan äta lite,
innan älsklingen ska åka på jobb.
 
Sen har jag tänkt lägga in en tvättmaskin,
rensa garderoben, försöka sova lite.
Innan det är dags för att åka på posten och städa en sväng
innan jag ska på mitt riktiga jobb och jobba natten! :)
 
Detta är min dag!
Hoppas att ni andra har en fin vinterdag! :D
 
 
Gilla gärna mina inlägg om ni gillar bloggen!
Tryck på hjärtat för att gilla :)
 


Kommentarer
Postat av: Josefine Monroe ♥

Jag städade också garderoben idag ;) Duktiga vi är!

Svar: Ja riktigt skönt! Nu ska jag prismärka sånt som jag skulle kunna sälja vidare. vi brukar lämna på jobbet så får kollegorna gå igenom och kolla om det är något dom vill ha 😊
JossanHaugen

2018-01-11 @ 17:52:42
URL: http://marilynette.blogg.se/
Postat av: elin

Fin blogg!<3

Svar: Tack så mycket 😊
JossanHaugen

2018-01-11 @ 20:21:54
URL: http://nouw.com/johnssons
Postat av: Natalie

Brr, vad kallt med -14 grader! Själv har man -8 på morgonen och mildare på dagen men kallt är det!

Svar: vi har haft närmare -25 i början av veckan. Så -14 känns nästan som vår nu 😂
JossanHaugen

2018-01-11 @ 21:07:39
URL: http://www.devote.se/nellaroc

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: