Godmorgon!

Eller rättare sagt så är det God förmiddag! :)
 
Jag ska strax ta och göra mig i ordning för att åka i till Sälen för lite ärenden. 
Helmer ska hämtas, han kommer hem idag från att ha varit hos sin pappa i en vecka.
Veckorna går så himla fort, så jag hinner knappt tänka på att han är borta!
 
Mitt liv går i ett ! :)
 
Halstabletter sa inhandlas, lite mat ska handlas, burkar ska pantas
en vän ska skjusas, posten ska städas ja det är mina måsten jag ska göra nu.
 
 
 
 
Här kommer min kommande vecka!
 
Är egentligen inte så mycket som är planerat.
Onsdag och Torsdag ska jag försöka ta mig til jobbet igen.
Förstår inte vilken seg förkylning detta var!
 
Imorgon så blir det en riktig mysdag med Helmer, inga måsten eller något.
Vi ska bara vara här hemma och ta det lugnt!
Ut en sväng kanske så han får åka bob, om vädret tillåter.
Ja vi har inga planer som sagt!
 
Till helgen så får vi se lite vad det blir.
Har inte bestämt om vi ska vara med på hundutställning i Orsa där Asko ska ställas ut.
Eller om det blir Skidskytte hela helgen :)
Min sambos son Hampus, ska tävla, så vore kul att se på det också.
Men kanske Orsa på Lördag och Lima på Söndag.
Ja vi får se hur mående, väder m.m. ser ut!
 
En sak till som ska fixas med denna vecka, är att julen ska städas ut!
Älskar julen, och tycker att det går alldeles för fort!
Hela December är i stress för mig, så när väl julhelgen kommer och man får njuta.
Så hinner man knappt blinka innan allt är förbi.
Så himla tråkigt!
 
 
Nu ska jag ta och göra mig i ordning,
om jag åker in till byn såhär så skrämmer jag väl livet av någon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: