Ny vecka, nya möjligheter!

 
 
Godmorgon på er där ute! 
 
Det är Måndagsmorgon och min skola börjar idag.
Men vet ni att det känns faktiskt riktigt skönt!
 
Tänkte skriva ett snabbt inlägg här nu bara, för jag har tänkte
logga in på skolan sen och se vad som ska göras.
 
Senare idag så ska jag även skjutsa min son till hans Farmor,
Postkontoret ska städas och jag ska plugga vidare :)
 
Men nu så är det som sagt skolan som gäller,
så jag återkommer här lite senare, med att berätta om min helg och veckan som kommer :)
 
 
 
Måste bara visa er en bild från igår, 
min son Helmer hade sin första Slalomkurs.
Han är så himla duktig!
Så på Söndag så blir det kurs för han igen! :D
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: