Sommar?

Får man säga att det är sommar nu?
 
 
 
Eller törs man verkligen göra det?
Vädret är jättehärligt och jag hoppas verkligen att det kommer 
att förtsätta såhär länge till!
 
Vi har haft en tuff vinter här i Sälen.
Jättemycket snö!
Och det kändes som att snön nyss försvann från marken!
 
Så ja jag hoppas verkligen att solen och värmen vill vara kvar, för vi behöver verkligen denna sol!!
 
 
Jag hade en trevlig kväll igår!
 
 
Kom hem i bra tid idag, och har ätit lite och ska strax göra mig 
i ordning, för att åka och göra lite ärenden och efter det så blir
det att jobba lite extra, ett kvällspass på jobbet väntas! :)
 
Hoppas att ni alla får en fin Onsdag!


Kommentarer
Postat av: emma

ja vädret är fantastiskt :)

Svar: Ja det är verkligen jättehärligt 😊
JossanHaugen

2018-05-23 @ 14:00:26
URL: http://nouw.se/islycka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: