Nytt år och nya möjligheter!


Här har jag inte skrivit på länge, 
Men det har hänt mycket i livet den senaste tiden. Så jag har inte haft möjlighet eller ork att skriva. Men vad har hänt egentligen då?

  • Jag och Helmer har flyttat till en liten stuga, en väldigt liten. Men vi trivs jättebra! Och det är huvudsaken! 😊

  • Jag har även börjat att jobba med att städa och avsyn stugor på fjället. Hjälper även till med allt jag kan runt om.

  • Jag är igång med studierna igen, så nu ska jag allt bli undersköterska!

  • Jag har fått godkänt beslut från kommunen, gällande bakning hemma. Så nu ska det startas en liten verksamhet som jag kan ha på sidan om.

  • Jag försöker se fram emot saker och planerar in saker som jag tycker är roligt.

  • Jag har även varit med om lite tråkigheter, December och Januari var 2 riktigt jobbiga månader för mig..
Allt har gått i ett sedan December. 
Men nu ska det allt börja lugna ner sig, och jag kan börja andas lite. Ska bli riktigt skönt!

Jag ska försöka att skriva mer här och berätta allt jag kan. 

Hoppas att ni får en fin vinterdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: