Vilka är ni?


Som bilden visar, vilka är ni?
Och hur hittade ni mig 😊😊😊

Kommentarer
Postat av: ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★

Första gången jag besöker din blogg tror jag :). Men hittade hit då du kommenterat hos mig. Har svarat på frågan i min blogg :), men kan göra det här med.

Står inget namn på kistan men brukar dyka upp på loppisar. Ett tips fråga på tex Fb eller blocket efter en :).

Svar: Härligt att hitta en blogg där en annan Dalkulla skriver:) Fin blogg du har :)Måste försöka hitta en sådan skattkista till min son :) Han är helt inne i pirater och skattkistor m.m. :D
JossanHaugen

2018-01-07 @ 21:56:12
URL: http://www.saramadeleine.se
Postat av: Karin

Jag är också en småbarnsmamma. Jag gillra din blogg för du skriver om hur verkligheten är!! inte massa fake.DET gillar jag! You go girl!!! :D

Svar: tack 😊 Ja jag vill att min blogg ska vara lika verklig som jag själv är. här är det ingen fake 😊👍
JossanHaugen

2018-01-08 @ 13:23:27
Postat av: Anonym

Träffat dig några gånger under älgjakten när min pappa jagade och tycker det är roligt att följa din blogg😊

2018-01-08 @ 22:25:13
Postat av: Stockholms tjej som flytta till Sala

Träffat dig några gånger på älgjakten när min pappa jagade i Lima och gillar din blogg om hur din vardag och verklighet är

Svar: får jag fråga om det är du Sara? i såfall så kommer jag ihåg dig 😊
JossanHaugen

2018-01-08 @ 22:30:12
Postat av: Sara

Ja det är jag😊

Svar: okej😊 trevligt att du läser min blogg 😊
JossanHaugen

2018-01-09 @ 06:28:52
Postat av: Sara

Är intressant och läsa om hur bra att börjat gå flr dig i livet och saknar att vara i Lima under sommaren och hösten

Svar: Tack så mycket, ja nu börjar det allt att gå bra för mig 😊 Ja det är allt härligt här! Är du inte alls här något mer?
JossanHaugen

2018-01-11 @ 06:36:13
Postat av: Sara

Hoppas det fortsätter på samma spår för dig :)
Länge sen nu, har inte varit uppe sen älgjakten 2015 men ska försöka komma upp i sommar och sen kanske vara med på jakten eftersom saknar att vara med på den.

Svar: Tack ja det hoppas jag också att det gör 😊 Okej ja då var det ett tag sedan du var här. Ja då är det på tiden att komma hit igen.
JossanHaugen

2018-01-11 @ 08:48:48
Postat av: Sara

:)
Ja det är på tiden att jag kommer upp snart igen :)

Svar: Ja det tycker jag allt 😊
JossanHaugen

2018-01-11 @ 14:38:41
Postat av: Sara

:) hoppas man får semester tills jakten iaf:p

Svar: Ja får hoppas på det 😊 vad jobbar du med?
JossanHaugen

2018-01-11 @ 16:28:04
Postat av: Sara

Jobbar i Uppsala som elektronikmontör och gör komunikations utrustning till brandmän

Svar: Jaha, det lät som ett roligt och ovanligt jobb 😊
JossanHaugen

2018-01-11 @ 23:10:53
Postat av: Sara

Det är ett roligt jobb men kan vara lite krävande och stressande i bland. Speciellt nu när vi fått in en ny variant och vet inte riktig om allt passar/ funkar bra än :p

Svar: ja det kan jag förstå att det är. 😊 du får ha en trevlig helg 😊
JossanHaugen

2018-01-12 @ 07:04:42
Postat av: Sara

Tack desamma :)

Svar: 😊
JossanHaugen

2018-01-12 @ 09:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: